fredag 23. august 2013

Jeg vil, jeg vil

Jeg har alltid en dagdrømmer og hatt store planer for livet mitt, etter jeg kom hjem fra New York har jeg blitt 10 ganger verre. Jeg vil tilbake til storbyen, gå (eller skate: har utrolig lyst til å lære meg å skate) gatelangs eller bare sitte på en benk og samle inspirasjon. Jeg savner energien New York ga meg. Jeg vil om et par år ha et townhouse i The Village, innrede og dekorere akkuratt som jeg liker det, jeg vil male en vegg bare fordi jeg kan. Jeg vil ha kjærlighet, blomster og endeløse samtaler. Jeg vil ha ferie, ligge på en strand i ingenmannsland med en kokosnøttdrink i hånden og slappe av. Jeg vil høre ny og inspirerende musikk. Jeg vil ha et intimt og enkelt (drømme)bryllup. Jeg vil bade med klærne på. Jeg vil reise og se verden. Jeg vil lære meg å surfe. Jeg vil tatovere meg. Jeg vil kjøre motorsykkel og kjenne vinden i håret. Jeg vil væreJeg vil ha mange spontane og fine øyeblikk med mine beste venner. Jeg vil le. Jeg studere, og møte nye, spennende mennesker. Jeg vil bli ferdig med studiene og jobbe. Jeg vil alt og jeg gleder meg som et barn til resten av livet mitt. (må bare komme meg gjennom et langt år hjemme og på jobb før eventyret kan begynne)

Her er bilder fra min tumblr side, som jeg er helt opphengt i. Bildene jeg reposter her er hvor jeg henter inspirasjon til alle drømmene mine fra. 


Jeg klar for å leve ut eventyret mitt. 
Sist men ikke mins: jeg vil fortsette å dagdrømme.

Wopsi, langt innlegg med mange bilder.

2 kommentarer:

  1. Så nydelige bilder, Sara! Jeg er helt sikker på at livet ditt kommer til å bli helt fantastisk. Du får holde ut dette året!
    Du aner ikke, jeg gleder meg også som et lite barn til å komme meg ut og oppleve verden, leve, ordentlig :-)

    SvarSlett
  2. SÅ FINT! (og Girls <3)

    SvarSlett