tirsdag 9. oktober 2012

Upper East

Gud, det er allerede oktober! Som tiden flyr, julebrusen er i hyllene og fy så kaldt det er blitt! Men som jeg har sagt tidligere, jeg liker høsten(uten regn). Siden sist, som nå har blitt en stund siden, har jeg vært på oslotur alene, jobbet en hel del og vært masse sammen med venner og familie. Dette halve friåret forsvinner sakte men sikkert og New York står snart for tur. Og nå kan jeg endelig si at vi har leilighet på Upper East Side som venter på oss, iiiik.



1 kommentar:

  1. jeg er nettop kommet hjem fra Usa (florida og New York) og jeg elsket new york, og misunner deg at du skal bo der. Lillesøsteren til en venninne bor der borte nå i 6 uker for å ta et par kurs. En spennende og livlig by:)

    liker ikke denne høsten, kaldt og forblåst.

    ønsker deg en kjempe fin søndagskveld:)

    SvarSlett